Sıkça Sorulan Sorular

    • • Ürünlerinizi orijinal kutu veya ambalajı içerisinde faturası ile beraber iade etmelisiniz.
    • • Faturanız size ulaşmadıysa Siparişlerim sayfasından ilgili sipariş detayınıza girip fatura numarasına tıklayarak faturanızı talep edebilirsiniz.
    • • Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır.
    • • Mobilya ürünlerinin kurulumu yapılmadan önce herhangi bir hasar veya hata olup olmadığının kontrol edilmelidir. Kurulum yapılan mobilya ürünlerinde iade yapılmamaktadır.
    • • Kurulumdan sonra çıkan hasarlı veya eksik parçası olan mobilya ve avize ürünlerinde uygunluğa göre eksik parçaların gönderimi yapılabilmektedir.
    • • Kişiye özel üretilen, son kullanma tarihi olan veya tek kullanımlık ürünler (sticker, duvar kağıtları) için iade işlemi yapılmamaktadır. Sadece tek kullanımlık ürünleri, ambalajını açmadan iade edebilirsiniz.
    • • Mutat kullanımı dışında kullanılmış ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.
    • • Ürününüz depomuza veya tedarikçimize ulaştığında kontrol edilecek ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadesi işleminiz yapılacaktır.
    • • İade talebinizi İptal/İade Taleplerim sayfasından takip edebilirsiniz.
              • İade şartlarına uymayan gönderiler kabul edilmeyecek ve geri gönderilecektir.

Ürün iade etmek veya değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Sitemizden aldığınız ürünlerde değişim yapılmamaktadır. Cayma hakkı koşulları içerisinde rahatlıkla iade edebilirsiniz. İzlemeniz gereken adımlar aşağıdaki gibidir: İade yapmak için kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra Siparişlerim sayfasına girin. İade etmek istediğiniz siparişte bulunan “Kolay İade” butonuna tıklayarak açılan formu eksiksiz doldurun. Ücret iadeniz yapıldığında kayıtlı telefonunuza bilgilendirme amaçlı kısa mesaj gelecektir. İade talebinizin güncel durumunu İptal/İade Taleplerim sayfasından anlık olarak takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yalnızca kargoya teslim edilmeyen siparişlerin iptal işlemi gerçekleştirilebilmektedir. İptal işlemleri için “Yardım” butonuna tıklayarak “Yeni Bildirim” sekmesinden bize yazılı olarak bilgi verebilir ya da 0850 303 77 67 üzerinden Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır. Paketiniz size ulaştığında iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Ücret iadem ne zaman hesabımda görünür?

Gönderdiğiniz ürünlerin tarafımıza ulaşması ve iade işleminin onaylanmasının ardından 2 iş günü içinde ücret iadeniz yapılmaktadır. İadeniz yapıldığında e-posta ve SMS yoluyla bilgi verilmektedir. İadeniz, ödeme şeklinize göre yapılmaktadır. Dilerseniz para iadesi yerine hediye çeki olarak iade talep edebilirsiniz. İade tutarınız kadar tanımlanan indirim çeki ile tekrar sipariş verebilirsiniz. Ödeme şekliniz kredi kartı ise ücret iadeniz kredi kartınıza yapılmaktadır. Siparişinizi taksitli olarak verdiyseniz, bankanız tarafından taksitli olarak kartınıza iade edilmektedir. Ücret iadeniz, ödeme şeklinize göre yapılmaktadır. Ödeme şekliniz kredi kartı ise ücret iadeniz kredi kartınıza yapılmaktadır. Siparişinizi taksitli olarak verdiyseniz, bankanız tarafından taksitli olarak kartınıza iade edilmektedir. İadenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık göstermektedir. Bu süre 7-14 günü bulabilmektedir. İadenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Not: Paketinizi kargoya teslim ederken kargo şirketi tarafından size verilen belgeyi saklamanızı rica ediyoruz. Paketinizin tarafımıza ulaşmaması durumunda sizden kargo takip numarası talep edilmektedir.

Ürünü kaç gün içinde iade edebilirim?

Sitemizden satın aldığınız ürünler için kargonuzu teslim aldıktan sonra 14 gün içinde ücretsiz olarak iade yapabilirsiniz. 14 günü geçen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Mağazamızdan satın aldığınız ürünler için de mağazamızda satın alma işlemini tamamlamanızdan sonraki 14 gün içinde iade işlemi için mağazamıza ürününüzü faturasıyla beraber götürebilirsiniz. İadenizin onaylanması için ürününüzün iade şartlarını karşılıyor olması gerekmektedir. Ürününüz kullanılmamış ve kullanıcıdan kaynaklı sorun yaşanmamış olmalıdır.

Taksitle sipariş verdim, iadem nasıl yapılacak?

Siparişinizi taksitli olarak verdiyseniz, bankanız tarafından taksitli olarak hesabınıza iade edilmektedir. Detaylı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz

Siparişim eksik veya hatalı gönderildi, ne yapmalıyım?

Öncelikle yaşadığınız aksilik nedeniyle sizden özür dileriz. Tüm ürünleri büyük bir özenle paketleyip sizlere gönderiyoruz, ancak maalesef zaman zaman aksiliklerle karşılaşmaktayız. Üyelik girişi yaptıktan sonra Yardım sayfasından Yeni Bildirim oluşturarak durumu bize iletmeniz yeterlidir. Talebinize en kısa sürede yanıt verilecektir. Eksik ürün başvuruları, ürünleriniz teslim edildikten sonra 14 gün içinde yapmanız gerekmektedir.

İademi nasıl takip edebilirim?

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan açılır menüdeki İptal/İade Taleplerim seçeneği üzerinden işleminizi takip edebilirsiniz.